ALIEYA A.K.A BUTCHIA

comey kan?
bajet comel ja. .;)
semua photo ini dy snap sndri mggunakan wc. .
tahukah anda semua apa itu butchia? butchia tuu ialah seorg manusia yg berambut kerinting bak meggie cintan dan berumur 6 thun  .ya., . itulah dia.. adekku. .nuur alieya umaira. .too nickname dy. .tp taktw la mcm mana bole pggl butchia. .dulu aku pggl dy "buya,abu leha" mcm2 ada..tp nama dy skrg "butchia". .sedap kan?haha. .ramai yg kalau dgq aku pggl butchia semua mcm blur ja. .mcm kuaq dri telaga ja muka depa..aishh..pelik sgt ka? .ermm alieya ney adek aku yg last skali. .mulut dy kan. .ehhh. . .ganas,. .leser gila. .suka berterus terang. .kalau tak cntk dy kata tak cntk trus. .kalau buruk sikit muka org tuu dy ckp depan2 ja. .kdg2 buat malu ja..tp dh nama pon budak2. spa ambik hati tuu suka hati ampa lah. .ngn budak2 pon nk trasa, ,pelik . skrg ney butchia skola kat tadika pasti tu. .apa nama pon tak ingt dh. .depa pnya skola..huh. .alim gila..tdung lambut. .tp mcm helmet ja tdg depa. .lawak sgt muka depa law tgk  .mcm ank2 indonesia pown ada..uniform hijau ja. ada hari tuu butchia ney bgtwu aku "kakak sok adek takmau p skolah" dgn kegarangan aku. .aku pon kata la "awt takmau p?ingt pndai dh?" then dy pon buat la muka 5 sen. .dy jwb "td cikgu swoh adek baca tp adek baca merapu,cikgu marah adek" lepas tuu bunyi la wwuuuuuuaaaaa;) teriak bkn men sakan. .akai ja takmau p skola..sja buat truk . mlm 2 dy pnya la sungguh2 blajaq mmbaca. .tp time pg mak aku nk kejut p skolah dy takmau p ..dy kata 'adek lupa dh apa adek baca smlm" adek takmau p skolah. .HAHAHAHA. .gila babun dy ney. .suka buat lawak. .pastu dh kena paksa p skolah jgk dy pon p la..lepas blek dy bgtw mak aku" adk pndai dh baca,cikgu tak marah dh" lepas tuu smngt ja nk p skolah ..mak aku suruh baca la apa yg dy reti .tw dy baca apa? cmney dy baca "SITI LAWA,AISHAH HODOH' aishah too mak aku ..haha. .kejam gila budak ney ..  ..kat rumah aku slalu gadoh ngn dy ..mmg syok. .kdg2 kacaw dy kata dy ank hindu depan rumah la.kata rmbt mcm org asli lah .sja nk bg dy nangis. .bila dy tadak rasa rindu ja kat dy . .sekian la crita pasai adek aku sorg tuu. .haha .tamat. bye2! ;)