aku jadi photographer tak bertauliah . .!

hey guys. .very happy today. . dpt jadi photographer tak bertauliah ..heee. .dh lew amk camera abg MSU tuu . buat harta aku pulak. . gmbar2 yg diambil sgt cantik. .haha . .serious lawa gila quality gmba tuu. .dpt lew jdi model sekejap . .photographer sekejap . berat siak camera tuu. .padan laah nk harganya. .abg tuu ckp RM 10000 harga camera dia. .ada lagi satu abg sepet ney pulak ta slh aku nama dia farid kot camera dia  ringan sikit. . sorry hadirin dan hadirat di sekolah sekalian . .saya terhegeh2 + gedik dpt memegang camera seberat 5 tan tuu. .( aku tipu,jgn percaya ) nk cabut tgn . bukan maen menggedik lagi aku. . separuh camera memori kamera tuu ada pic aku jew kot. .hahaha. . pdn muka yg laen yew. .tpksa tgk aku yg tak cntik ney. . kepda yg lain . kalau nk kata aku gedik or what dipersilakn. .haa. .cepat kata. aku tak marah ..sebab aku pon terasa gedik tdi dok jd model .pdhal haram tak reti posing. mcm ranting kayu ja aku posing. .chooiii! sekian dh habis cerita gedik aku hari ney.. .besok kembali seperti biasa., tidak gedik sperti tdi. haha. .  baibai world . (^-^)