Hate This . .!

kawan.    kau ibarat kambing brtanduk tiga .  kenyang kau makan dekat kantin hari nie.  kenyang dgn santapan kutukkan yang kau sediakan untuk aku. terima kasih kawan. kau layan aku ibarat artis. semua aku buat kau
pertikaikan. kdg2 semua tersilap .tp tak bolehkah tegur secara elok dan berhemah? lembut selembut kapas.

kawan, dulu kau ckp" jgn kutuk belakang! tp apa kau buat. aku pergi koperasi lepas tu kau pon menjalankan akitiviti pertikaian dan pengutukkan .

fedup sungguh dengan sikap dulangmu itu. penat .bila aku bertengkar dgn kwn yg lain secara tidak langsungnya kau TERLANTIK menjadi batu api. aku tahu semua itu .,

perlukah kita bergaduh dan bermasam muka?ney tahun akhir. pikir balik . .sepanjang kita kawan pernahkah kau meminta maaf atas apa pon yang kau buat?tinggi sungguh martabatmu di mata semua.  ego sungguh sikapmu . kau pergi ,pergi jauh dari aku. kecewa aku dgn kau. sesungguhnya aku benci. baibai