Penang Trip. .

Penat. .
Hari ni pergi lawatan dekat Pulau Pinang. .Atototo..dekat jee. .G penang beribu kali dah,tapi tempat-tempat sejarah langsung tak pernah nak jenguk. .Cool right?hihi. .Disebabkan esok hari Malaysia so hari pegi ahh melwat tempat-tempat yg bersejarah sikit mcm War muzeum,Rumah P.Ramlee,Dewan Bahasa pustaka dengan Padang Kota. .

Memang lawatan yang paling best le hari ni. .Time dekat War Muzeum serius best. ! Adventure ouhh..masuk terowong yang gelap gila,merangkak bagai. .panjat tangga 30 kaki dgn pakai kain sekolah. .kiut ke tak? .Tapi kan,aku jalan sorang je. .orang lain semua dengan boyferen. aku mana ade boyferen. .makan sorang,jalan sorang,pegi toilet sorang. .percaya ke aku cakap ni aku jalan sorang?haha. .japgi kawan aku baca ni memang kena cepuk seminggu., sebenarnya aku jalan dengan kawan-kawan aku le. .Girl and boy. .tapi kawan je la. mana ade boyferen mcm kawan-kawan aku yang lain tu. .

Okay yang paling cool sekali dekat padang kota lah. .Serius ramai gila pelancong. .Ohh cute siot anak-anak depa semua. .Sampai aku tangkap la dua tiga orang sebab nak tangkap gambar dengan depa..hihi. .Boleh tahan peramah jugak le pelancong-pelancong tu semua. .okay first rasa kekok nak speaking. .Sebab dah lama aku tak speaking kot sejak Johanna balik Jerman. .tapi okay kot conversation tadi. .suka aku sembang dengan omputih. .

Ada sorang perempuan dari Jerman tu,dea terkejut dengar aku cakap Jerman dengan anak dea. . .ape2? ingat aku reti cakap bahasa melayu jee?haha..ehhh bukan berlagak. .aku pun bukan expert sangat..sikit-sikit boleh lah. .heeeee. .Serius aku rambang mata nak tangkap gambar dengan budak-budak tu. .semua comel gila. .mata biru semua cukup. .pipi gebu merah mcam pkai blusher. .Jangan jeles okay. .jakgi aku tunjuk sikit ehh gambar  anak-anak aku yang comel tu. .

Ainu ,Sera and.......i dont know his name.haha.