YESTERDAY?

yesterday ada hari usahawan and pibg. .semak samun ja p gabung dua2 acara ney..nsib ta kena btugas..pandai tak aku mengelak?haha. .buat2 kna jga gerai lah..tgk2 players netball rmai dh yg tlg cikgu ..so dgn segala hormatnya lah aku relax. .heeee.. .good kan? tp smlm ada 2 bnda yg annoying. .meluat gila. .pgwas ada yg tak btugas ntok jge block. . tidakkah anda mahu bersatu untuk keamanan skolah?haha .last2 aku jugak yg dok congok tepi tgga. .ksian gila. .then second thing annoying yestrday ialah tpksa tgk muka MJ. .mna ja p msti jumpa dya.. too nk membuktikan skola aku ney kecik konek cm rumah drakula. .haha. .ingt ucapan mantan pengetua DEE b NEN? mentang2 dh nk pindh kutuk skola aku cm rumah drakula. .kejam betoi. . heee!
some picture about yesterday. .
bukti aku tercongok kat tangga smlm .. ;'(


left:ctot and right:dayah
lovethemsomuch:)



mcm VVIP kn?nk lalu pon ada org smbut. thanks dayah snap pic ney.;)

with my sista . .ctot. .haha