whats going on , ,?

aku jemu weyh. .bukan jamu. .hahaha. .bosan gila mehh . .nset tak berdering. .kredit tadak ..saham jatuh dh. .duit pown tadak nk tpup. .gila bosan. .tak abis2 men fb jehh then mengadap la kertas public speaking aku yg hmpir lunyai tuu, , penat. .asyik2 hafal bnda sma ja. lenguh mulut .td aku wt practice kat depan cikgu untuk section B punya. .tak ready lah bhai ..aku ckp merapu2. .lagipown bnda tuu spontan . .bg 3 minit ja nk prepare ayt. .mana nk smpt. .tp kena sbaq jew lah ..bykkan membaca. .huhu. .aku nk SIJIL tuu. .mahai kot. .haha. .p merata2 dok hafal bnda tuu,mcm org gila dh dok ckp sorg2. . hope dpt improve bi aku ..dh lama tak dpt A. asyk2 b+ .bulu ayam betoi. .sikit ja nk dpt A. .tp cikgu takmau bg ..huhu. .one more thing!. .rindu FA ;'(   tp dy nk exam final . .tk bole na contact sbub kredit aku 0000000. . hmpir luput dh haa. .huhuuhu. .