manusia angkuh !

assalamualaikum. .

hello kawan (4 mangkaq ) *ibarat ayt cikgu roslan* kenapa perangai hampa mcm tuu?aku meluat hampa tw dak? hampa suka prasan good2 ja kan. .hampa fail addmath,kimia,fzik,biologi  apa semua hampa bgga kan?hampa gelak kuat2! bila ada extra kelas hampa lari keluar pintu blkg. .hampa kurang hajaq gila kan? hampa sedaq diri dak?time cikgu buat kelas tmbhn time pj hampa ponteng. .hampa perasan pandai. .hmpa takmau belajaq. . aku pown bukan rajin sgt. .bukan pndai sgt. .sbub tuu aku nk blajq. .tp hampa lagi triple tak pndai dri aku. .tp hampa ANGKUH gila hampa tw! hampa dok kutuk cikgu sesuka hati ..org bg nasihat pown hampa melawan ..weyh . .hampa ingt berkat ka dok mgutuk cikgu? amboi ..blkg pndai ckp noh, ,kalau depan hampa senyap. .aku meluat tgk hmpa dok layan cikgu mcm s**t lagi  . .kesian cikgu weyh, ,dh la hampa suka tak buat keja sekolah ..buku satu haram tak bwk .time addmath pulak hampa lari dok kat blkg. .pensel sebtg pown tak pegang. .kalau mls sekali pown agak2 la weyh . .blakon la sikit buat2 rajin .. kecik hati cikgu. .

hampa nk tw dak? part yg aku pling meluat skali ..hampa hantaq surat kat pjbt kata nk report kat PPD pasai kelas kita tak bole pj ..what the hell?! hampa boh nama 5 sains lak tuu ..weyh ..kalau brani bohh la nama hampa. .! kami tak lorat aih nk pj ..hampa ja dok panas bontot dok lam kelas. .ada setan dok tggu kat sebelah kot! lagi satu KAWAN MANGKAQ . .takpyh la angkuh ckp yg ag tuu dh genius. .tak pyh blajaq. .kalau cikgu dh sumpah tuu mmg tak lulus dh aih exam .takat pmr dpt A tuu lebih satu dri aku tak pyh tunjuk hebad.. budak kelas kita yg dpt 8A tuu pown humble ja orgnya. .bila org teguq prangai busuk hampa tuu hampa kata anty spm dh gerenti dpt bgus lah. .hampa tw mana?tokce hampa dh tlg tilik? siap suruh sembh kaki hampa lagi kalau hmpa dpt elok ..ya allah. .meluap2 kebencian aku kat hampa. .! agak2 la nk ckp pown ..ubh la sikit prangai tuu weyh ..sedaq diri sikit. .beli cermin besaq2. .kalau agak tak muat hampa p mampus ja. .tayah dok 5 sains. .memburukkan nama 5 sains ja .ramai cikgu dok kutuk kelas kita sbab mangkaq mcm hampa la. .blagak! angkuh! semua buruk2 tuu hampa punya pasai. .! harap2 hampa sdaq diri sebelum spm. .p mtk ampun kat cikgu .,.sekian ..baibai ..!

ney muka2 org nk blajq ja. .genius mcm hampa dok main kat pdg kan?!

hampa heran apa kan cikgu marah. .hampa kan genius thap b***