saya sakit dan masih sakit . .

aku tidak paham . .kenapa setiap minit dan saat kau masih di fikiran sunyi ini? aku terlalu sunyi . .tidak selesa dengan keadaan sekarang. .aku bagai lemas dalam lautan .. tercari-cari jalan keluar dari lubuk kepedihan. setiap kali aku melihat kau,sperti dirobek-robek hati ini dan aku rasakan darah yg mengalir didlm hati . .terasa seperti aku org yg paling merana. .. .kau gembira dengan gelak tawa bersama 'teman' baru. .aku melihat semua itu. .aku sengaja  berhadapan dgn kamu. .membiarkan hatiku pedih dan dilukai. .

kelihatan seperti bodoh kerana melihat kemesraan kamu dgn teman baru. .aku hanya duduk dan berpura-pura ketawa. .aku pula kau buang jauh2 dri hati . aku yang dulu kau tatang seperti minyak yg penuh,kena panas pown kau tak bagi. tapi sekarang? aku kau sudah tidak hiraukan. 

seminggu yang lalu,jauh di sudut hati aku begitu berharap kau megucapkan selamat hari lahir untuk aku seperti tahun-tahun yg lalu, .aku menunggu dan terus menunggu.  . tidak tahu sebabnya kau diam seribu bahasa, hanya msej dari orang lain shaja yang aku terima. .. masih ingat hari lahirku. .mungkin kerana aku sudah kecoh2 seminggu sebelum itu tentang hari lahirku ..merengek2 meminta hadiah . akhirnya aku dapat hadiah,aku dapat kek. .terima kasih kepada ctnur azilah,ainu farhah kerana memberi hadiah dan muhamad muhaimin diatas duit yg anda keluarkan untuk membeli kek dan belanja aku makan. .aku amat menhargai semua itu. .

aku mintak maaf diatas kelancangan mulutku menyumpah kau kali terakhir kita berhubungan. .aku tidak tahan dipermainkan dan diperbodhkan bagai boneka. aku merengek menangis bagai anak kecil yg lapar .aku terlalu kecewa.

sudah berulang kali aku memberi peluang dan memaafkan semua kesakitan yang engkau coretkan selama 2 tahun.inikah balasan yg aku harus terima. .musnah. .atas dasar kemanusiaan,aku melepaskan kau pergi bagai burung terbang dgn bebas. .disaat itu aku terluka,punah hatiku,tidak dapat digambarkan dgn kata2. .ketika itu aku masih berharap engkau kembali . tetapi kini itu bukanlah apa yg aku mahukan .aku mahukan hidupku semula. hidup tanpa air mata. hari demi hari kau hilang dan terus hilang ..dimana silapnya? aku masih sakit, sakit dengan semua yg engkau lakukan. 

hati ini terlalu sukar untuk mnerima pengganti baru . aku cuma berkwan. aku tidak boleh menerima sesiapa. kerana kau masih dihati. aku menjadi trauma. setiap langkahku mengingatkanmu. .hidupku ini terlalu kusut. sarat dengan memori ketika kita bersama, aku mungkin terpaksa mengambil masa bertahun-tahun untuk memulihkan hati ini sepenuhnya. engkau tidak akan aku lupakn. lelaki yang membuat aku jatuh tersungkur kemuka bumi.. kata-kata maafmu tidak akan aku hiraukan . .aku masih sakit dan tidak akan melupakan semua itu..terima kasih kepada semua.