hihi. .

assalamualaikumm.. .

Taktaw nak letak tajuk apa kan..hihi jew lah. .comel kan? haha. .dua tiga hari ni aku suka guna ayt comel. .aku bukan pekerja kedai haiwan nama comel tuu .

 jerawat aku tumbuh tiga bijik..eh comel sungguh aku tgk dekat cermin. .#Tadi petang aku dengan ain pergi jogging..baru 3 round hidung aku dah berdarah. .comel betoi lah hidung ni. .buat malu aku ja org tengok aku. .prihatin jugak org kulim ni eh. .ada yg bagi tisu. .budak comel bg ais. .dokter bg mineral water..tlg tgk2 muka comel aku. .hihihi..

eh2..tadi dapat rasa diri disayangi lah. .ain siap tolong basuh mulut dgn hidung aku lagi..OMG..sweet like sugar..kahakahakh..sebab sebelum ni dia gengster. .jgn harap nak buat mcm tu kan. .hihi.. kutuk sebentar.*

hi. .sekarang aku meniti hari-hari bahagia setiap hari dengan orang2 di sekeliling. .hihi. .#when one door closed ,other window open# before i never thought that this is what i really want. .now i realize GOD already plan other things for me. .forget the past. .even the truth is every one's gonna hurt me,dont give up. ilovethem. .mmmuuuaaahh.. bai2.

awek gengster..hihi