kosong. .

hi..
hati saya kosong ;( . .apa saya rasa? entah la.. tanya sama hati apa engkau rasa? aku pergi sekolah tengok orang yg sama. .kenapa masih disitu? irretating! aku sendiri tak sure. .eh aku ni masih sakit hati ke dgn kawan aku ni? bila pandang dia . .aku mcm.....okay kot. .oh okay dia cakap dgn aku.. # kalau tak balas tu biadap la kan. .kejam aku ni. .aku senyum pon kira okay lah kan? aku masih mencuba. start everything again. .

aku kaji balik la perangai aku ni. .aku ni jenis sensitif kot. .rasanya dulu time form 1 dengan form 2 aku ni kebal nak mampus. .kalau time kem tuu ada ceramah sedih-sedih ka aku ni ha siap boleh tidoq lagi..org semua bengkak mata menangis.. relax lagi kan. .aku kebal.. sush gila lah time tuu nak tgk aku menangis..ego tinggi langit. .start form 3 lah kan aku jadi lembik. .bila patah hati .whoa. KISAH SILAM.. rasa mcm bangang ja pon ada. .dulu sebelum form 3 aku bukan jenis yg jiwang..lagu rock ja. .and aku bukan jenis yg suka mendengar masalh dan rintihan org. .buat ngada2 ngn aku memang kena tembak la. .bukan satu peluru..tapi berdas2 la kena. .selfish lagi masa tu.. tak matang lagi. .

sekrang ni aku dh berubah kot. .jadi makin sensitif. .tapi tak mengada2 okay. .cuma kalau kena kutuk tuu sentap gak la ..dulu aku jenis suka membals balik..lepas tuu mula la fighting..tinju semua cukup. .sekrang aku lebih suka mendengar masalah org..kalau boleh nak ceramah pnjg2. .hihi..kalau ada kwn yg tgh patah hati aku  rasa mcm nak dekat ja dgn dia. .bkn nak bg lagi patah hati..tp  nak tlong..aku tahu lah mcm mana sakitnya . .org yg pernah melalui semua tuu ja yg akan paham.  .aku pon kalau tgh sakit hati or anything jelah msti kena talk dgn org lain. .thats the best communication. .selalunya dgn hidayah,zaty ,ainu or ain lah kan aku nak mengadu pown. .nak nangis pown dgn depa je lah. .kalau dulu ada ima. .sekrang tak rapat dh. apapun aku still menhargai ima yg dulu mmg byk tlong aku. serius.dulu aku mmg suka menyakat dia..smpai dia nangis..tp bila aku yg tgh patah hati. .dia byk tolong aku. .loveu ima! hihi. .

the main problems is my heart. .kenapa entah sekarang ni . .aku mcm eh sekejap suka dia ni.. aku rasa happy dh..then aku dh tak suka dh. .kejam hati aku ni. .nak main2 pulak. ni yg menyebabkan menjadi playgirl ni. .ulang sejarah dulu balik ni lepas kena patah hati. .aku pon tak sure aku suka dekat siapa?dgn siapa aku bahagia? yg aku tau sekarang ,i cannot trust anybody! thats true. aku tak mau dh la suffer mcm dulu kan. .hidup yg entah apa2. .now aku dh okay. even tak healed 100%. .tapi aku rasa aku okay dh la. .tak teruk mcm dulu. .dikelilingi kawan2 yg mmg baik dgn aku .thanks all friends ,ILOVEU ;)