Hebat Gengster tu.



baik betul SHAIF GENGSTER tu. tak pernah sedar sebelum ni kan yg aku buat cun. terima kasih lah sedarkan aku. kalau boleh aku pun nak sedarkan dia yg ejaan gengster dia salah. .perasan tak?haha. tak reti mengeja agaknya. tapi nak kutuk org nak pulak. balik tadika belajar mengeja balik ye dik ..mungkin selama ni aku tak sedar yang aku suka buat cun ka. .adakah org yg hodoh boleh membuat cun? maknanya aku memang cun lah sebab tu dia cakap aku buat cun? haha. nak buat ayt annoying dh lah ni.  dia berselindung di sebalik nama yang cukup menggerunkan tanpa sekeping pun gambar tuan empunya account fb.  .dengan selamber badaknya comment dekat status aku. susah nak puaskan hati orang..

ni lah masalahnya kalau approve org yg kita tak kenal. .dulu memang aku tapis2 jugak lah kalau nak approve friend. tapi sekarang malas.. ni lah jadinya. .lepas ni nak menyombong plak lah. .mals dh aku nak approve org tak kenal ni. .penat aku nak berleter pnjg2. .btw kepada gengster diatas... disebabkan awak tak ada gmbr sekeping pun saya tak dapat bayangkan mcam mana muka awak dengan hati yang busuk. .semoga awak pun
cun macam saya. haha. ..

ni baru sopan namanya.
k bai..sekian.