regret. .

hi. .sekarang actually dah lewat..nak pukul 2 pagi dh ni. nyamuk gigit kaki aku byk kali dh ni..aku geram.tp malas nak bgun ambik ridsect..heee..skrg dh 1.49 a,m aku still bersengkang mata memanfaatkan malam terakhir untuk aku tidur lewat. message dengan apek.<3 <3<3..setan atas syiling bisik jangan tidur lagi..#mcm tvshow dekat tv3#. .next week aku busy..14 hb ada competition. .aku meyampah..sebab aku macam dh hilang mood nak take part. .kesian teacher yg penat2 ajar aku.okay..dah tak mnyampah..survive okay. ;)

hari isnin aku kena naik pentas dan membebel mcm nenek atas tu selama 7 minit..aku turun..harap korang tak BOOOO aku. .tak pham apa yg aku cakap pon buat paham ja lah nanti. tolong lah buat-buat paham okay.. malu aku jadi tunggul atas tu. aku nak pakai bedak tebal2. .tutup malu siap-siap. .selasa ada competition. .yeah..aku gelabah ayam dah ni. aku tahu memang susah gila nak menang..biar lah..janji ada pengalaman. .bak kata techer hayati. ."who care about them? '' aku semangat sikit.

kacau jap cerita pasal entry ni..tdi aku check balance kredit..yes hurray. .tdi aku baru topup but now tggal 30sen..amacam?seronok tengok?huuuwaaaa..baru simpan angan2 aku nak gayut ngn apek. .bengang betul..kena tolak sos topup la ni..sumpah aku tak pinjam dh. tuiiihhh..! okay smbung balik. .

.hiiiii. ..kalau aku dapat undur masa. .aku nak undur 2 minggu yg lalu.time aku senyum sampai telinga bila semua wish happy holiday,. teramat bahagia ketika itu..#ayat dramatik# sekarang aku menyesal ..aku tak bukak buku langsung ..aku tangguh hw aku dari isnin hari tuu..sekarang dah jumaat,.esok sabtu. .aku nak siapkan semua kerja sekolah aku. .actually kan. .baju sekolah pon aku tak tahu dekat mana aku simpan..mcm dh habis sekolah ja aku rasa..malas nak pikir baju sekolah..esok kena cari.. huuu..cuti 2 minggu..hii..kasut sekolah saya tak basuh. .tak apa..saya kasut hitamm..kita kiwi sikit..kasi berkilat..haha. .

okay dh lewat.skrg dh 2.30 pagi..gila lama nak tulis ni ja pown #apek kacau tadi..main gitar lagi. lagu dear god..sedap. ! sweets mcm gula. okaylah sudah2 gedik .esok aku tak bukak dah semua ni. .aku nak buat homework dgn latihan . wish me luck.kuatkan semangat aku untuk tak bukak semua nii..tdi aku dh pesan dekat status fb..tlong bom aku kalau nmpak aku online..bye semua.!